Πολλά ακούγονται και λέγονται για το νέο νόμο του Καποδίστρια 2 και πώς θα επηρεάσει το χωριό μας. Όπως ξέρουμε ο Πύργος θα ακολουθήσει τους Γαργαλιάνους... Υπάρχει η θεωρία ότι θα γίνει συγχώνευση των δήμων Γαργαλιάνων, Παπαφλέσσα και Φιλιατρών με επίκεντρο τους Γαργαλιάνους. Όμως νέα δεδομένα βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας... Ο ιδιοκτήτης του Messinia Resort κ.Κωνσταντακόπουλος ζήτησε την ενοποίηση των δήμων που σχετίζονται με το έργο του, δηλαδή τους δήμους Πύλου, Παπαφλέσσα και Γαργαλιάνων με επίκεντρο τη Χώρα. Τι θα γίνει τελικά με το υπέροχο χωριό μας; Σε ποιόν δήμο θα ανήκουμε; Θα μάθουμε την αλήθεια όταν εφαρμοστεί ο νέος νόμος...
Ένας ξεχασμένος αιματηρός εμφύλιος στην Αθήνα - Πυροβολούσαν ακόμα και το
φέρετρο του γιού του Κανάρη!
-
Ένας ξεχασμένος αιματηρός εμφύλιος στην Αθήνα, που άφησε πίσω του 250
νεκρούς και εκατοντάδες τραυματίες. το μίσος ήταν τέτοιο, που πυροβολούσαν
ακόμα και ...
Πριν από 3 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου