Τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα Παρασκευή άγνωστοι μπήκαν στον ιερό ναό του Αγίου-Δημητρίου με σκοπό να πάρουν οτι βρούν. Το παγκάρι της εκκλησίας όμως ήταν άδειο και οι βέβηλοι απο την απογοήτευση τους που δεν βρήκαν τίποτα αποφάσισαν να <<ζητήσουν το λόγο>> απο την εικόνα της Παναγίας την οποία και βρήκαν κάτω πεταμένη, οι ανθρωποι που έτρεξαν το πρωί να δουν τι είχε συμβεί. Οι δράστες δεν έχουν βρεθεί αλλά ελπίζουμε η αστυνομία να κάνει το καθήκον της.
Ένας ξεχασμένος αιματηρός εμφύλιος στην Αθήνα - Πυροβολούσαν ακόμα και το
φέρετρο του γιού του Κανάρη!
-
Ένας ξεχασμένος αιματηρός εμφύλιος στην Αθήνα, που άφησε πίσω του 250
νεκρούς και εκατοντάδες τραυματίες. το μίσος ήταν τέτοιο, που πυροβολούσαν
ακόμα και ...
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου