Δύο χιλιάδες εκτρώσεις γίνονται κάθε χρόνο στο νομό Μεσσηνίας σύμφωνα με την εφημερίδα ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ της Καλαμάτας. Αναλυτικά, κάθε μέρα στο νομό μας γίνονται πέντε με έξι εκτρώσεις οι οποίες οφείλονται κατά κύριο λόγο σε ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες και όχι σε προβλήματα υγείας. Το θέμα πάντως είναι ότι δεν υπάρχει στους παρ' ολίγον γονείς ούτε ίχνος ενοχής για το έγκλημα που διαπράττουν και θεωρούν φυσιολογική αντίδραση να αποφασίζουν να αφαιρέσουν μία ζωή και μάλιστα τη ζωή του ίδιου τους του παιδιού.
Λίγη περισσότερη ευαισθησία δεν βλάπτει ρε παιδιά!
Ένας ξεχασμένος αιματηρός εμφύλιος στην Αθήνα - Πυροβολούσαν ακόμα και το
φέρετρο του γιού του Κανάρη!
-
Ένας ξεχασμένος αιματηρός εμφύλιος στην Αθήνα, που άφησε πίσω του 250
νεκρούς και εκατοντάδες τραυματίες. το μίσος ήταν τέτοιο, που πυροβολούσαν
ακόμα και ...
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου