30 Αυγούστου 2011

Ο συγχωριανός μας 20χρονος αμυντικός του ΠΑΟΚ, Αλέξανδρος Αποστολόπουλος, μίλησε για το όνειρό του να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στη γεμάτη Τούμπα.

Ο νεαρός άσος του «δικεφάλου του Βορρά» με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Sportday», αναφέρθηκε στην εκτίμηση που δείχνει να του έχει ο Λάζλο Μπόλονι, στην πρώτη του συμμετοχή σε προετοιμασία του ΠΑΟΚ υπό τις οδηγίες του Φερνάντο Σάντος αλλά και στην παρουσία του στην Football League 2 με τη φανέλα της Ζακύνθου και της Αναγέννησης Γιαννιτσών.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Αλέξανδρος Αποστολόπουλος
Για την εκτίμηση του Μπόλονι προς το πρόσωπό του:
«Είναι πολύ σημαντικό όταν ο κ. Μπόλονι, ένας προπονητής...........
τέτοιου επιπέδου, αναφέρεται σε μένα. Πλέον είναι στο χέρι μου για να παίξω στην πρώτη ομάδα. Αν δουλέψω σκληρά, σύμφωνα με αυτά που μου έχει πει ο προπονητής μου, θα έχω ελπίδες».
Για το πόσο έχει ωριμάσει:
«Σίγουρα σε σχέση με την προηγούμενη φορά που δοκιμάστηκα σε προετοιμασία από τον κ. Σάντος έχουν αλλάξει αρκετά. Για παράδειγμα, με βοήθησε πολύ, για να ωριμάσω αγωνιστικά, το… αγροτικό μου στη Γ' Εθνική με τη Ζάκυνθο και την Αναγέννηση Γιαννιτσών. Έμαθα πολλά, έχοντας αρκετά παιχνίδια στα πόδια μου».
Για την Τούμπα και τον κόσμο του ΠΑΟΚ:
«Το όνειρό μου είναι να κάνω ντεμπούτο σε επίσημο ματς στην Τούμπα και να έχω απέναντί μου 30.000 φιλάθλους του ΠΑΟΚ. Έπαιξα λίγο στο φιλικό με τον Πιερικό στην Τούμπα κι ανατρίχιασα, παρ' όλο που το γήπεδο δεν ήταν γεμάτο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωνόμαστε για την περιοχή μας

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες