Μεγάλη Δευτέρα ή Μεγαλη Τρίτη τελικά θα δωθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Αθήναιο-Λεύκτρο του νέου εθνικού δρόμου με τις σύραγγες στο Ραψομμάτη. Το έργο, με το οποίο θα αποτελέσουν οριστικά παρελθόν οι στροφές της Μεγαλόπολης, επισκέφθηκε χθες ο διευθυντής Μελετών και Κατασκευών Εργων Πελοποννήσου του υπουργείου Υποδομών, Γιάννης Καρνέσης. Ο ίδιος
μάς ενημέρωσε ότι το έργο είναι ουσιαστικά έτοιμο και απομένουν μόνο η δεύτερη σήραγγα στο Ραψομμάτη και ο κόμβος της Ασέας (στο Αθήναιο), που δουλεύονται τώρα. Ο κ. Καρνέσης επισκέφθηκε κι άλλα εργοτάξια του “Μορέα“ στον αυτοκινητόδρομο, καθώς και το τμήμα
Παραδείσια - Τσακώνα που ανακατασκευάζεται με εθνικούς πόρους. Να υπενθυμίσουμε ότι πριν από λίγες ημέρες δόθηκε στην κυκλοφορία η καινούργια γέφυρα εισόδου - εξόδου στον υφιστάμενο εθνικό δρόμο στα Παραδείσια, δίπλα στη γέφυρα του τρένου και κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό του χωριού. (πηγή: ελευθερία)
Πότισμα φυτών: Έχει σημασία η θερμοκρασία του νερού; Όσα πρέπει να γνωρίζετε
-
Όταν φροντίζουμε τα φυτά μας, συνήθως δίνουμε έμφαση στο πόσο συχνά τα
ποτίζουμε ή στο πόσο φως χρειάζονται. Ένα στοιχείο όμως που συχνά αγνοείται
είναι ...
Πριν από 8 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου