Ολοκληρώθηκε το τριήμερο φεστιβάλ κρασιού "Διονύσια 2009", όπου το κοινό μπόρεσε να γνωρίσει από κοντά τους σπουδαιότερους οινοπαραγωγούς της χώρας. Εκατόν πενήντα οινοποιοί και χιλιάδες διαφορετικά κρασιά και αποστάγματα, ελληνικά και ξένα, περίμεναν τους επισκέπτες να τα ανακαλύψουν. Στους χώρους του φεστιβάλ το κοινό μπόρεσε να επισκεφθεί την έκθεση οινικής αφίσας του Γάλλου ζωγράφου Ζαν Πιερ Γκοτ και να εμβαθύνει τις γνώσεις του σε ειδικά σεμινάρια με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων Ενώσεων Οινοπαραγωγών (Μακεδονίας, Κεντρικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Κρήτης) καθώς και των κορυφαίων οινοχόων της Αθήνας. Στους συμμετέχονες ξεχώρισαν παραγωγοί από την Τριφυλία όπως το κτήμα Παναγιωτόπουλος, το κτήμα Φράγκου, το κτήμα Αποστολόπουλου και ο Συνεταιρισμός Νέστωρ.
πηγή:http://valta-trifilias.blogspot.com/
Δολοφονία Σταυρούλας: Σκότωσε τη 45χρονη και πήγε σε ΑΤΜ με τις κάρτες της
– Όλα τα νέα στοιχεία
-
Οι τελευταίες κινήσεις και εκταμιεύσεις από τους λογαριασμούς της
Σταυρούλας Λεβεντάκη, θα βρεθούν στο μικροσκόπιο της Υποδιεύθυνσης Δίωξης
και Εξιχνίαση...
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου