11 Μαΐου 2014

Γεννήθηκα στις 25/10/1986. Η καταγωγή μου είναι από την Τοπική Κοινότητα Βάλτας του Δήμου Τριϕυλίας ενώ κατοικώ μόνιμα στη Δημοτική Κοινότητα Γαργαλιάνων. Απασχολούμαι με την οικογενειακή μου αγροτική περιουσία.............. Εκπλήρωσα την στρατιωτική μου θητεία στις Ειδικές Δυνάμεις – Μοίρα Αμϕίβιων Καταδρομών (ΜΑΚ). Σπούδασα στο τμήμα οδοντοπροσθετικής ορθοδοντικής στην Πάτρα , είμαι κάτοχος διπλώματος IC3 (Ms-Word, Ms-Excel, Ms-Power point) και αγγλικών επιπέδου LOWER . Άσκησα την πρακτική μου στο τμήμα οδοντοπροσθετικής στο Ίδρυμα Κοινωνικών Ασϕαλίσεων (ΙΚΑ) της Πάτρας. Για 20 μήνες εργάστηκα ως διοικητικός υπάλληλος στον Δήμο Γαργαλιάνων (ΟΤΑ). Είμαι εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Τριϕυλίας ,αναπληρωτής Πρόεδρος της επιτροπής τουρισμού, μέλος της οικονομικής επιτροπής, μέλος της κοινωϕελούς επιχείρησης, μέλος της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής κ της επιτροπής παραλαβής εργασιών του Δήμου Τριϕυλίας. Από τον Μάρτιο του 2013 έχω εκλεγεί Πρόεδρος στο συνδέσμου ύδρευσης "Καπετάν Τέλλος Άγρας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωνόμαστε για την περιοχή μας

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες