Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

ΣΕ ΑΙΟΛΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Η …ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ. ΖΗΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ …ΜΑΝΔΑΡΙΝΩΝ. ΟΧΙ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ Η ΤΡΙΦΥΛΙΑ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΧΟΥΜΕ;

Απο το Κοπανάκι news:
“Είναι γεγονός ότι την εποχή που διανύουμε δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν μονοθέσια και διθέσια δημοτικά σχολεία. Οι ίδιοι οι γονείς θα έπρεπε να πιέζουν προς την κατεύθυνση της φοίτησης των παιδιών τους σε πολυθέσια σχολεία. Εκεί θα μπορούν να εφαρμόζονται τα νέα προγράμματα διδασκαλίας, καινοτόμα προγράμματα και μέθοδοι, νέα αναλυτικά προγράμματα. Εκεί θα μπορούν οι μαθητές να διδάσκονται εικαστικά, πληροφορική, μουσική, ξένη γλώσσα από την Α΄τάξη. Ακόμη, να συναναστρέφονται με περισσότερους συνομήλικούς τους”.


Μόλις διαβάσατε, τα βασικά......
 επιχειρήματα των Μανδαρίνων της παιδείας μας, τα οποία έκαναν την ηγεσία του Υπουργείου να …σηκώσει τα χέρια ψηλά. Στοπ, εδώ μιλάνε οι ειδικοί, παν από όλα η μόρφωση των παιδιών. Να τα …κοινωνικοποιήσουμε, για να αρχίσουμε από ανάποδα. Έχουν δίκιο, όλα τα παιδιά στο Κοπανάκι, έχουν τάσεις …μισανθρωπισμού, για να μην πω και …κανιβαλισμού. Το διαπιστώνει κανείς, κάθε απόγευμα στο 5χ5, αυτό θέλουν να καταργήσουν, το 5χ5, δηλαδή την χαλάρωση της ψυχής τους. Θέλουν να τους κλέψουν τον ελεύθερο χρόνο τους, να τα κάνουν ρομπότ, πειθήνια όργανα της νέας τάξης πραγμάτων. Να μπορούν να διδάσκονται εικαστικά, πληροφορική, μουσική, ξένη γλώσσα από την Α΄τάξη, συνεχίζει ο μανδαρίνος (α και όνομα έχει και στην διάθεσή σας, απλά τον θεωρώ και αυτόν θύμα των περιστάσεων). Αλίμονό μας, αν περιμέναμε από το πολυμελές δημοτικό σχολείο, να τους τα μάθει όλα αυτά. Το παιδί μας στα 6 του χρόνια, έχει δείξει τα ταλέντα του. Ας είναι καλά οι δασκαλίτσες μας του νηπιαγωγείου και του παιδικού σταθμού, αλλά προσέξτε, στα ολιγομελή σχολεία. Στα άλλα, τα πολυμελή, που να προσέξουν τα ταλέντα; Να πούμε για τις ξένες γλώσσες; Αλήθεια πόσα …γαλλικούλια θυμάστε; Όσο για πληροφορική, όλα τα πιτσιρίκια facebook έχουν και σας αγοράζουν και σας πουλάνε στις νέες τεχνολογίες.

Και τώρα το βασικό τους επιχείρημα “Εκεί θα μπορούν να εφαρμόζονται τα νέα προγράμματα διδασκαλίας, καινοτόμα προγράμματα και μέθοδοι, νέα αναλυτικά προγράμματα.” Να συμφωνήσουμε μαζί τους, παρ΄ότι φοβάμαι ότι πάλι …αρλουμπολογούν, από την α΄Δημοτικού ή από την α΄Γυμνασίου, θα αρχίσει η εφαρμογή τους; Και αν αρχίσουν από την α’ Λυκείου, τι θα χάσουν οι μαθητές μας, το τρένο; Αφού ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία, είναι πεπεισμένη, ότι χωρίς φροντιστήριο πανεπιστήμιο …γιοκ.



Άντε να χαθείτε παραμυθατζήδες. Και επειδή βουλευτές δεν έχουμε στην Τριφυλία, να δούμε αν έχουμε Δήμαρχο.

Και ένα mail που μόλις έφτασε :

Καλημέρα. Η νέα τάξη πραγμάτων. Αυτή είναι το θέμα. Στα διάσπαρτα σχολεία ο δάσκαλος δεν ελέγχεται. Και θέλουν τα παιδιά να είναι καθοδηγούμενα μέσω του δασκάλου. Ένα παραθυράκι που αφήνει το Υπουργείο Παιδείας για τα σχολεία που εξαιρούνται σε δυσπρόσιτες περιοχές, αυτό προσωπικά θα κυνηγήσω. Και δεν πρόκειται να διδάξω αυτά που θέλουνε. Αρκούν μερικά δεκάδες παιδιά από τέτοια “καχεκτικά” σχολεία όταν μεγαλώσουν να αγωνιστούν και να αλλάξουν πολλά πράγματα. Στα βουνά κάποτε κατέφευγαν να γλιτώσουν από κινδύνους. Στα βουνά και το 2011 να γλιτώσουμε από τις ορέξεις τους. Χειρότερος και μεγαλύτερος ο πόλεμος σήμερα.

Πάω για μάθημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωνόμαστε για την περιοχή μας

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες