Τρίτη 28 Απριλίου 2009

ΤΡΟΜΕΡΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟI . .


ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ: Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ'Δημοτικού εξυμνεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπαίδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία-και ξεχνάει το κρυφό σχολειό- το αντίστοιχο εγχειρίδιο της γείτονας διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:-Σελίδα 19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)-Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα». Αυτά και άλλα πολλά αλιεύει κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης. Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα«Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (EgeDenizinde TurkHaklari) καικυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά. Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός-ήταν τουρκικής προέλευσης! Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες,Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο. Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού»,του«μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!Ακόμη πιο προχωρημένη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ(Turk Yunaniliskilerivefiliki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το...2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής. Η εργασία του εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία...
Εφημερίδα ΤΟ ΘΕΜΑ - Νίκος Χειλαδάκης

4 σχόλια:

  1. de milane, sthn trapeza einai na eispraxei ta praktoriatika, kai h repoush (pou einai kai evraia) kai ta alla kalopaida (dhmodhmhtrades kai cia)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτα μας μαθαινουν και εμας στα Ελληνικα σχολειο, ομως η αληθεια ειναι αλλη.
    Οι τουρκοι εχουν επικοισει Ελληνικες περιοχες ( κων\πολη,Σμυρνη Κ.Τ.Λ.)
    Πρεπει καποιος να πει την αληθεια στον Ελληνικο λαο
    ΕΜΕΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα αποτελέσματα της παιδείας αυτής τα βλέπουμε καθημερινά, με δυσάρεστες (ενίοτε και κωμικές) παρενέργειες στις σχέσεις της Ελλάδας με άλλα κράτη, όπως με τον Μεγαλέξανδρο και το Μακεδονικό που ταλανίζει τις σχέσεις Αθηνών - Σκοπίων επί 15 χρόνια. Αλλά ειδικά σε σχέση με τους Τούρκους η αφήγηση αυτή ξεπερνάει κάθε όριο, υπονομεύοντας τις προσπάθειες εδραίωσης καλής γειτονίας που άρχισαν τον Ιούνιο του 1999. Εκεί εδραιώνεται για τα καλά η άποψη των Τούρκων ως «βαρβάρων» και ως του ανεξίτηλου «εξ ανατολών κινδύνου». Πρόκειται κυριολεκτικά για κοινωνικοποίηση στη σύγκρουση. Κατασκευάζεται η αντιπαλότητα στο ελληνικό σχολειό και μετά μένουμε δέσμιοι της κατασκευής αυτής μια και λίγοι έχουν τον χρόνο ή τη διάθεση να αναζητήσουν την ιστορική αλήθεια και τις αναλύσεις των ιστορικών γεγονότων από πλείονες οπτικές γωνίες. Έτσι δεν είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε τις τόσες ανακρίβειες που έχουμε μάθει στο ελληνικό σχολείο, όπως π.χ. ότι η βυζαντινή αυτοκρατορία ήταν «ελληνική» (εθνικά ελληνική), η οθωμανική αυτοκρατορία ήταν «τουρκική» και επιπλέον «απολίτιστη» και συνεχώς βίαιη έναντι των Ελλήνων και άλλων χριστιανών, ότι οι Έλληνες υπέστησαν «τουρκικό ζυγό» («400 χρόνων σκλαβιάς και φυλακής»), ότι η εκπαίδευση ήταν απαγορευμένη (γινόταν σε «κρυφά σχολειά»!), ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία ήταν υπέρ του αγώνα του 1821, ότι το 1919 έλαβε χώρα «απελευθέρωση της Μικράς Ασίας» και μάλιστα χωρίς έκτροπα, κ.ά..
    Ένας Πυργιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ίδιο ακριβός κάνουν και οι Τούρκοι με εμάς.
    Ένας Πυργιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ενημερωνόμαστε για την περιοχή μας

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες