Πριν μερικές ώρες αναδημοσιεύσαμε από το Αντίβαρο ένα άρθρο κάποιου εκπαιδευτικού από το Κιλκίς με θέμα τις απόψεις του για τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα δημοτικά σχολεία τίτλος του είναι: «ανάθεμα την ώρα ποιος ορίζει εδώ / το ανάποδο βαφτίζει και το λέει σωστό» Οδ. Ελύτης, «ο Ήλιος ο Ηλιάτορας» . Το περίεργο για εμάς ήταν πως αμέσως παρατηρήσαμε αντιδράσεις και πραγματικά δεν το περιμέναμε να σοκάρονται μερικοί από τις απόψεις κάποιου που στο κάτω, κάτω εκπαιδευτικός είναι ο άνθρωπος! και κάτι έχει να μας πει περισσότερο
Εμείς φιλοξενήσαμε αυτό το άρθρο γιατί συμμεριζόμαστε την αγωνία του πολλοί άλλοι ,όχι! Έτσι μας ήρθε μια ιδέα να αναρτήσουμε μια δημοσκόπηση για να σφυγμομετρήσουμε και την άποψη των υπολοίπων επισκεπτών μας. Δεν θέλουμε όμως πονηριές τίμια πράγματα!...
Και κάτι άλλο από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας αυτού εδώ του blog ότι δημοσιεύσαμε έγινε με εντιμότητα και ήταν ειλικρινές.- Αυτό για κάποια άλλα σχόλια...
Δυο σημαντικά γεγονότα που διαδραματίστηκαν σε γήπεδα ποδοσφαίρου και
προκάλεσαν αίσθηση
-
Η 21η Νοεμβρίου έχει σημαδευτεί από δυο γεγονότα ξεχωριστής σημασίας, που
και τα δυο εκτυλίχτηκαν μέσα σε ποδοσφαιρικά γήπεδα! Το πρώτο είναι
καταγεγραμμέν...
Πριν από 24 δευτερόλεπτα
Φιλαράκι καλώς αναδημοσίευσες κάτι που θεώρησες ενδιαφέρον. Καλώς πήρα μια διαφορετική θέση απο το περιεχόμενό της. Αυτό θα πει δημοκρατία. Όμως αν ένας δάσκαλος, δεν είναι σε θέση να διδάξει την σεξουαλική αγωγή στους μαθητές του, τότε ποιος είναι; Ο αγράμματος γονιός του ή οι ...κακιές παρέες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρης Γιαννόπουλος
Κοπανάκι
και πως ξέρουμε ρε φίλε ποιος ειναι ο καταληλοσ δάσκαλοσ για να του εμπιστευτούμε τα παιδια μας σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ρωτήσει κάποιος κάποιον γιατρό, θα μάθει δυστυχώς ότι πολλοί Έλληνες είναι, δυστυχώς, πλήρως ανενημέρωτοι σε θέματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Γεγονός, που πολλές φορές αποτελεί την απαρχή πολλών κακών και ενίοτε επικίνδυνων εξελίξεων για τη ζωή (από ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες, κοινωνικούς αποκλεισμούς, σωματικές ασθένειες, ψυχοπάθειες κ.λπ. Ως εκ τούτου, θεωρώ επιβεβλημένο καθήκον της πολιτείας την εισαγωγή ενός τέτοιου μαθήματος στα σχολεία. Το πρόβλημα, όμως, έγκειται στο ακριβές περιεχόμενό του και στον τρόπο με τον οποίο το μάθημα αυτό θα διδάσκεται... Όλοι μπορούμε να φανταστούμε τις αντιδράσεις κάποιων ανώριμων μαθητών μέσα στην τάξη και την, κατά συνέπεια, υποβάθμιση του μαθήματος. Όλοι, επίσης, μπορούμε να αντιληφθούμε τον κίνδυνο το μάθημα αυτό από απλή ενημέρωση να γίνει "δούρειος ίππος" για την εισαγωγή νέων ιδεών και αντιλήψεων στα παιδιά, χωρίς τη συγκατάθεση της οικογένειας... Σε κάθε περίπτωση, θεωρώ ότι ένα τέτοιο βήμα χρειάζεται πολλή προσοχή και μελέτη, προτού εισαχθεί στα σχολεία... Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να διδαχθεί σε μεγάλα τμήματα, ταυτόχρονα σε μαθητές και μαθήτριες... Δεν ξέρω και ποια είναι η καλύτερη παιδαγωγικά ηλικία, ώστε τα παιδιά να γίνουν ώριμοι δέκτες αυτών των πληροφοριών... Για ένα πράγμα είμαι σίγουρος, ότι χρειάζεται πολλή μελέτη και καλή προετοιμασία, προτού το Υπουργείο προβεί στην τολμηρή απόφαση εισαγωγής του στα εκπαιδευτικά προγράμματα.
ΑπάντησηΔιαγραφή