5 Μαΐου 2014



..........
Δεν ειμαι επαγγελματιας πολιτικός.Κατεβαίνω στις Δημοτικές εκλογές του Μαϊου με τον συνδυασμο Η ΤΡΙΦΥΛΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ του οποίου ηγειται ο ΑΝΔΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ,με διάθεση να συνεισφέρω στην προσπάθεια για αναβάθμιση της ποιότητας ζωής της πόλης μας και των Δημοτικών μας Διαμερισμάτων .Η Εμπειρία μου απο την ενεργή συμμετοχή μου στα κοινά ,με έχει κάνει να πιστεύω οτι οι πολιτες εχουν την δυνατότητα εαν το θελήσουν να προτείνουν ,να διεκδικήσουν και να υλοποιήσουν στόχους και οράματα για ποιοτικές αλλαγές.Εχοντας πάντοτε σαν κριτήριο των ενεργειών και επιδιώξεών μου : Την πίστη στην νομιμοτητα και τη διαφανεια, τη χρηστη διαχείρηση των κοινών και του δημοσιου χρήματος.
Τον σεβασμό στο πολιτη και στο περιβάλλον, Το 'οραμα για μια καλλυτερη πόλη και Δημοτικά Διαμερίσματα, Φιλοδοξώ ν α αγωνιστω με ολες μου τις δυνάμεις ώστε να γίνει η πόλη μας καλύτερη και τα χωριά μας ομορφότερα,καθώς και ισχυρός πόλος έλξης για τους δικούς μας ανθρώπους και φιλόξενος τόπος για τους επισκέπτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημερωνόμαστε για την περιοχή μας

ΤΑ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Αναγνώστες